آقايمان راگم كرده ايم!!

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

آقايمان راگم كرده ايم!!
نویسنده : خدیجه
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392

 

یکی از عرفای بزرگ تعریف می کرد:
 
صبح  جمعه ای  با  لباس  مبدل و  نا شناس به زیارت حضرت عبدالعظیم رفته بودم
در گوشه ای نشسته و در  تنهایی مشغول ذکر و ندبه بودم
در حین توسلات نا خوداگاه  قطرات  اشک از چشمهایم جاری بود
در همین حالات بودم که  کودکی نزدم امد با همان معصومیت کودکانه پرسید:
برای  چه  گریه می کنی؟
چه باید می گفتم ؟!
جواب  دادم :
آقایم  را گم  کرده ام کودک صریح  و واضح  جواب داد :
حتما بچه ی بدی  بوده ای که  گم  شدی !!
آری  تمام عمر دعا و ندبه بی ثمر بود
یک  عمر عرفان در کلام  آن کودک بود
ما چه های  بدی  بودیم که  اقایمان  را  گم کردیم!
 
 




:: موضوعات مرتبط: پيام هاي مهدوي , حكايت و داستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/14/3 - - گفته است :
تو را جان زهرا ، دعایم کن آقا
........................

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1392/12/14/3 - - گفته است :

پاسخ:طفل مي گريد چو راه خانه را گم كرده است چون نگريم من كه صاحب خانه را گم كرده ام؟!!!

/weblog/file/img/m.jpg
بیرق عشق در تاریخ : 1392/12/14/3 - - گفته است :
آقایمان را گم کرده ایم

چقدر ندای هل من ناصر ینصرنی

سر دهد ؟؟؟

و ما لبیک نگوییم .

آری ما بچه بدی برای آقای خود بوده ایم

ممنون از پست زیبایتان
پاسخ:خواهش ميكنم ان شاالله مورد قبول امام واقع بشه!!!

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/14/3 - - گفته است :
چقدر زیبا و دلگیر !!
پاسخ:برای ظهورت دعا می کنم من ، تو را جان مولا ، دعایم کن آقا

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/14/3 - - گفته است :
دل بی قرار نیست، ادا در می آوریم

چشم اتنظار نیست، ادا در می آوریم



اصلا دلی که مست ریا و هوا شود

گوشش به کار نیست ادا در می آوریم



برلب دعای ندبه و دل غرق شهوت است

این رسم انتظار نیست ادا در می آوریم



ببخش آقا!!!

باز هم ببخش.....

تو همچنان ببخش و ما همچنان به کار خود ادامه میدهیم.....
پاسخ:همه دردم آقا ، دعایم کن آقا مریضم سراپا ، دعایم کن آقا گرفتار نفسم ، اسیر گناهم تو ای روح تقوا ، دعایم کن آقا

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1392/12/14/3 - - گفته است :
ازفکرگناه پاک بودن عشق است

ازهجرتوسینه چاک بودن عشق است

آن لحظه که راه می روی آقاجان

زیرقدم تو خاک بودن عشق است
پاسخ:عزیزم کجایی ؟ اگر کربلایی ، بیا و هم آنجا دعایم کن آقا امیرم کجایی ، اگر سامرایی ، تو تنهای تنها ، دعایم کن آقا چو رفتی مدینه ، تو با سوز سینه ، تو را جان زهرا ، دعایم کن آقا

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/13/2 - - گفته است :
خیمه نشین فاطمه دلم برات پر می زنه/ اسم قشنگت آقاجون هر تپش قلب منه/ دلم برای دیدنش می گیره از من بهونه/ ندبه می خونم دوباره با اشکای دونه دونه.....
پاسخ:اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 92
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 92
:: بازدید ماه : 6425
:: بازدید سال : 26095
:: بازدید کلی : 327801

RSS

Powered By
loxblog.Com